Zatímco v roce 2023 navštívilo některý z provozů spravovaných městskou příspěvkovou organizací Brána Jihlavy 60 879 lidí, v uplynulém roce to bylo za stejné období 69 521. Výrazným lákadlem pro návštěvníky bylo otevření Stříbrného domu v květnu 2024. Od té doby až do konce roku tam zavítalo přes pět tisíc lidí v rámci různých koncertů, přednášek, workshopů či prohlídek.
Na celkovém navýšení návštěvnosti mají ovšem největší podíl komentované prohlídky a tematické procházky s průvodci Brány Jihlavy. Ty meziročně hlásí téměř 230% nárůst. „V nabídce máme přes 20 různých okruhů a stále doplňujeme nová témata a poutavá místa, která návštěvníky táhnou,“ uvádí Magda Svatoňová, destinační manažerka Brány Jihlavy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV