„Tímto krokem chce radnice usnadnit osobám, které vystavují faktury a daňové doklady městu Valašské Meziříčí za provedené práce a služby, doručování faktur a daňových dokladů bez toho, že by je bylo nutné fyzicky doručit v listinné podobě,“ vysvětluje šéf odboru finančního Zdeněk Studeník.
Faktury a daňové doklady lze na nově zřízenou e-mailovou adresu poslat prakticky kdykoliv. Pokud bude patřičný doklad doručen mimo běžnou pracovní dobu, považuje se za den doručení následující pracovní den. Možnost podání faktur a daňových dokladů v listinné podobě na podatelnu Městského úřadu zůstává i nadále zachována.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV