Z výsledků průzkumů mezi cestujícími vyplývá, že neplatících cestujících přibývá. „Zatímco v roce 2010 představovali 1,6 %, loni už 2,13 % všech cestujících,“ uvedla mluvčí PMDP Kateřina Fránová. Plzeňské městské dopravní podniky tak ročně přicházejí o téměř 20 milionů korun, což představuje nákup šesti dvanáctimetrových autobusů nebo jedné tramvaje typu Vario.
Součástí kampaně je černá tramvaj, která bude jezdit na všech linkách. Cestující ve vozech MHD uslyší například slogan Cvakají vám zuby strachy? – Cvakněte si lístek, ušetříte prachy!
Kampaň podporuje šest partnerů. Patří k nim dubnový festival Finále Plzeň, HC Plzeň 1929, síť kaváren CrossCafe, ZOO Plzeň, Divadelní léto pod plzeňským nebem a pivovar Purkmistr. Od kampaně si PMDP slibují také snížení počtu vymáhaných pokut, které někdy při odkladech platby vedou až k exekucím a zásahům do hospodaření občanů a rodin.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: plzen.eu