Téměř dvacet majitelů restaurací, hotelů a penzionů, ale také pracovníci Muzea Vysočiny Třebíč a další aktéři podnikající v cestovním ruchu se už po několikáté sešli s pracovním týmem radnice, aby pokračovali ve spolupráci.
Na marketingovou kampaň Zažijte Třebíč! a Poznejte Třebíč! letos navazuje Ochutnejte Třebíč! Klíčovou myšlenkou je turistům nabídnout pestré menu složené nejen z gastro specialit, ale také ze zážitků.
„Třebíč můžeme ochutnávat všemi smysly. Turisté si přivoní k historii, ochutnají třebíčské unikáty, jako je legendární limonáda ZON, čokoláda nebo i třebíčská whisky. Každý z podnikatelů má možnost se zapojit a je na něm, jak tuto příležitost využije,“ informoval starosta Pavel Pacal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV