Projekt se umístil na 3. místě celorepublikové soutěže Velká cena cestovního ruchu 2018/2019 v kategorii Nejlepší turistický produkt. Cenu převzal v rámci veletrhu GO – REGIONTOUR 2019 Martin Janouš, který má rozvoj turistické karty na starosti.
Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu COT media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku. „Opět se projevil trend z minulých let, tedy rostoucí kvalita přihlašovaných projektů. Velká cena cestovního ruchu je sice soutěží národní, podle mého názoru by se ale mnohé ze soutěžních počinů neztratily ani v mezinárodní konkurenci,“ poznamenává Eva Frindtová, jednatelka COT media.
Karlovarské INFOCENTRUM obdrželo již několikátou cenu v této soutěži – 1. místo v roce 2014 za nejlepší turistický portál, 1. místo v roce 2015 za nejlepší elektronickou komunikaci a v roce 2017 2. místo v kategorii nejlepší jednotná kampaň.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV