S uzavřenou smlouvou jsou spokojené obě strany. Za souhlas s umístěním křižovatky na jejich pozemcích se město oběma společnostem především zavázalo k tomu, že v nejbližších měsících nechá vypracovat dopravní generel dotčeného výrobního areálu bývalé společnosti Svit. "Bylo naprosto nutné se domluvit a jsem velmi rád, že jsme se tak brzy dohodli," podotkl Jiří Kadeřábek, 1. náměstek primátora, který společně s Alešem Dufkem vedl v posledních dnech konečná jednání ve věci otevření křižovatky Antonínova.
Podle 2. náměstka primátora Aleše Dufka je prosazování změn v oblasti bývalého výrobního areálu a jeho okolí velmi komplikované a to i kvůli situaci, za jaké v první polovině minulého století vznikala. "Nejprve byla vybudovaná továrna, teprve poté kolem ní začal vznikat velký Zlín. Vztahy a poměry jsou spletité i dnes. Je proto velmi pozitivní, že město nalezlo ve věci křižovatky společnou řeč s významnými výrobními firmami jako Mitas a Kovárna Viva, které v areálu sídlí. Tyto firmy si musíme předcházet, protože jsou hlavními zaměstnavateli v našem městě," je přesvědčený Aleš Dufek.
Vybudování křižovatky Antonínova stálo město 40 a půl milionu korun, jde tak o jednu z jeho nejvýznamnějších letošních investic. Celkové náklady dosáhly výše 60 milionů korun. Křižovatka zajistí napojení bývalého továrního areálu na silnici I/49 a přístup k parkovacím plochám na ulici Antonínova.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zlin.eu