Do turistických provozů zavítalo více navštěvníků než v loňském roce a místní i turisté objevovali kromě vyhlášeného podzemí i méně známé atrakce, jako je například hradební opevnění. Do podzemí, radniční věže a dalších turistických cílů zavítalo na desetitisíce návštěvníků, více než třetina přitom využila volného vstupu, který získali díky jedinečnému projektu Znojmo Zadax (#mastozadax). Co je ale podstatnější: všichni, kteří navštívili naše památky a prohlídky zadax, se museli ve Znojmě prvně ubytovat, zajít si tu na oběd nebo na něco dobrého do kavárny.
V době, kdy výhledy turistické sezóny nebyly vůbec růžové, spustilo město Znojmo se Znojemskou Besedou projekt #mastozadax, který měl za úkol nejen zviditelnit Znojmo, jako atraktivní město, ale hlavně restartovat služby spojené s cestovním ruchem.
„Se Zadaxem, jak projektu zkráceně říkáme, jsme přišli velmi brzo, už v květnu, tedy v době, kdy se ostatní regiony teprve rozkoukávali a řešili, jak s danou situací naložit. Díky tomu za námi turisté jezdili už v průběhu června. V TOP sezóně přes prázdniny pak Znojmo vyloženě praskalo ve švech,“ říká ředitel Znojemské Besedy František Koudela.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV