„Ministr Havlíček by si měl vybrat, kterou z pozic, do nichž ho nominoval Andrej Babiš, chce vykonávat. Nelze být vicepremiérem, ministrem průmyslu a obchodu a ministrem dopravy. A nelze to zvládnout, ani když spí jen 5 hodin denně, protože možná stejný důvod, únava, vede k sérii smrtelných nehod na železnici. Zároveň se potvrzuje obava, na kterou ODS upozorňovala v září při jmenování generálního ředitele Českých drah Václava Nebeského, a to že nemá pro danou pozici základní předpoklady a zkušenosti a hlavním důvodem jmenování bylo zřejmě napojení jeho manželky na dotace Agrofertu,“ poznamenává k personální krizi Stanislav Blaha, člen podvýboru pro dopravu za ODS.
„Babiš dlouhodobě trpí nedostatkem kvalitních lidí a tak vytěžuje své věrné. Personální nedostatek ale nelze řešit tím, že jeden ministr obsáhne agendu několika resortů. Nyní jsme svědky fatálního selhávání provozu na železnici, ale podobně jsou na tom projekty jako odložené elektronické dálniční známky, nedostatečná stavba a opravy silnic a dálnic, nepostupování projektu pražského okruhu, zato fungují projekty jako zadávání reklamy Českých drah do Babišovy Mafry nebo pomoc Smartwings patřících Babišovu příteli,“ dodává Blaha.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV