„Místní stavební firma nám dala přednost před konkurencí díky rozumné ceně a velmi dobré zkušenosti s našimi dřívějšími dodávkami do Tallinnu, zejména co se týká dodržení slíbeného termínu dodání. Ten se nám tentokrát podařilo dokonce i zkrátit,“ říká Robert Masarovič, předseda představenstva a generální ředitel Pražské strojírny, a. s.
Zakázka se při zaměření na místě v Tallinu ukázala jako složitější, než se na první pohled zdálo. Stísněné poměry si vyžádaly navržení a výrobu atypického dvousrdcovkového bloku, protože jinak se celý systém „harfy“ s šesti odbočkami na místo nevešel.
Během služební cesty do Tallinnu byly vedle projektu vozovny Vana Louna diskutovány i budoucí možné příležitosti. Při osobním jednání bylo dohodnuto i zkrácení dodacích lhůt kvůli dodání nových 23 tramvají a potřebě jejich parkování ve vozovně.
„Tallin je překrásné město a byli bychom velmi rádi, kdyby Vana Louna byla předvojem dalších zakázek pro Estonsko,“ uzavírá Robert Masarovič.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva