V soutěži se kromě ceny za 1 km při objednávaném rozsahu kilometrů hodnotila také cena za 1 km v případě zvýšeného objemu kilometrů. ÚOHS nyní soutěž zrušil na základě námitky jednoho z účastníků soutěže, který poukazuje na to, že v případě objednání menšího objemu se vysoutěžená cena mění v nevýhodnou.
„Nevím, jakou logikou došla společnost podávající námitku i antimonopolní úřad k tomu, že hodláme objednávat objem nižší. Každopádně kraj podá proti tomuto rozhodnutí rozklad,“ říká první náměstek hejtmana Martin Červíček odpovědný za oblast dopravy.
ÚOHS relevantně neposoudil skutečnost, že Královéhradecký kraj nepředpokládá snížení rozsahu dopravního výkonu, ale naopak počítá s jeho nárůstem. „Pokud by kraj nestanovil hodnotící kritéria tak, jak byla stanovena, vystavoval by se riziku, že při navýšení dopravního výkonu by nebyl schopen zajistit dopravní obslužnost, protože jakékoli navýšení dopravního výkonu by pro Královéhradecký kraj znamenalo enormní nárůst nákladů,“ pokračuje Martin Červíček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV