Červíček (ODS): Rada kraje zamítla námitku na soutěž pro autobusovou dopravu

30.05.2019 14:32 | Zprávy

Královéhradecký kraj nevyhověl námitce na veřejnou soutěž na autobusovou dopravu. Na dnešním mimořádném jednání o tom rozhodla Rada Královéhradeckého kraje.

Červíček (ODS): Rada kraje zamítla námitku na soutěž pro autobusovou dopravu
Foto: ODS
Popisek: Martin Červíček

Termín pro podávání elektronických nabídek na dodavatele, kteří v regionu zajistí autobusovou dopravu do roku 2030, skončil 16. května.

„Za poslední dva týdny proběhlo otevření elektronických nabídek a nyní probíhá kontrola obsahu těchto nabídek dle předepsaných kritérií. Předpokládáme, že zhruba v polovině června zasedne hodnotící komise, která bude řešit závěry vzešlé s posouzení nabídek,“ sdělil první náměstek pro dopravu Martin Červíček.

Královéhradecký kraj v řádném termínu obdržel nabídky od devíti dopravních firem, přičemž některé společnosti podaly své nabídky pro více z uvedených oblastí nebo se účastní ve sdružení s jinou firmou a vystupují jako vedoucí sdružení. Všichni uchazeči tento týden obdrželi protokol o otevření nabídek.

Vedle toho kraj v zákonné lhůtě 15 dnů vypořádal jednu námitku na vypsanou soutěž. „Po podrobném a srozumitelném vypořádání se s námitkou na autobusový tendr Rada Královéhradeckého kraje neshledala důvody k jejímu vyhovění a námitku zamítla,“ doplnil náměstek Červíček.

Další bližší informace o konkrétních nabídkách a posouzení Královéhradecký kraj zveřejní po schválení výsledku soutěže Radou Královéhradeckého kraje.

Královéhradecký kraj vypsal soutěž na zajištění veřejné autobusové dopravy loni. Hodnota celé zakázky činí v maximální hodnotě 7,7 miliardy korun, a je proto nejnákladnější veřejnou soutěží v historii kraje. Tendr má zajistit autobusovou dopravu v celém Královéhradeckém kraji od roku 2020 do roku 2030.

Zakázka se dělí na osm dílčích částí: Broumovsko, Náchodsko, Novoměstsko, Rychnovsko, Trutnovsko, Královédvorsko, Hradecko a Jičínsko. Zajištění autobusové dopravy má přesah i na území sousedních krajů – Pardubického, Libereckého a Středočeského.

Referenční rozsah dopravního výkonu byl stanoven na 18,4 milionu autobusových kilometrů ročně. Aktuální součet maximální výše nabídkových cen v jednotlivých částech je pro jeden rok 716,2 milionu korun bez DPH. Zakázka počítá s nasazením 248 autobusů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Jiří Čunek byl položen dotaz

Fakt věříte tomu, že se to šílenství ještě podaří zvrátit?

A kdo je podle vás vlastně odpovědný za tu přehnanou korektnost, která nevede k ničemu jinému než k tomu, že lidé omezuje říct naplno svůj názor. Nebo myslíte, že tomu tak není? A dokážete si třeba dnes představit, že by se vysílal pořad Česká soda? Vždyť se tu tak vytrácí i humor a satira. A proč?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Kobza: Započala éra rozumu?

15:15 Jiří Kobza: Započala éra rozumu?

Jeden nemusí být zrovna fanatickým stoupencem politického stylu Donalda Trumpa, ale nikdo mu neupře,…