Červíček (ODS): Rada kraje zamítla námitku na soutěž pro autobusovou dopravu

30.05.2019 14:32 | Zprávy

Královéhradecký kraj nevyhověl námitce na veřejnou soutěž na autobusovou dopravu. Na dnešním mimořádném jednání o tom rozhodla Rada Královéhradeckého kraje.

Červíček (ODS): Rada kraje zamítla námitku na soutěž pro autobusovou dopravu
Foto: ODS
Popisek: Martin Červíček

Termín pro podávání elektronických nabídek na dodavatele, kteří v regionu zajistí autobusovou dopravu do roku 2030, skončil 16. května.

„Za poslední dva týdny proběhlo otevření elektronických nabídek a nyní probíhá kontrola obsahu těchto nabídek dle předepsaných kritérií. Předpokládáme, že zhruba v polovině června zasedne hodnotící komise, která bude řešit závěry vzešlé s posouzení nabídek,“ sdělil první náměstek pro dopravu Martin Červíček.

Královéhradecký kraj v řádném termínu obdržel nabídky od devíti dopravních firem, přičemž některé společnosti podaly své nabídky pro více z uvedených oblastí nebo se účastní ve sdružení s jinou firmou a vystupují jako vedoucí sdružení. Všichni uchazeči tento týden obdrželi protokol o otevření nabídek.

Vedle toho kraj v zákonné lhůtě 15 dnů vypořádal jednu námitku na vypsanou soutěž. „Po podrobném a srozumitelném vypořádání se s námitkou na autobusový tendr Rada Královéhradeckého kraje neshledala důvody k jejímu vyhovění a námitku zamítla,“ doplnil náměstek Červíček.

Další bližší informace o konkrétních nabídkách a posouzení Královéhradecký kraj zveřejní po schválení výsledku soutěže Radou Královéhradeckého kraje.

Královéhradecký kraj vypsal soutěž na zajištění veřejné autobusové dopravy loni. Hodnota celé zakázky činí v maximální hodnotě 7,7 miliardy korun, a je proto nejnákladnější veřejnou soutěží v historii kraje. Tendr má zajistit autobusovou dopravu v celém Královéhradeckém kraji od roku 2020 do roku 2030.

Zakázka se dělí na osm dílčích částí: Broumovsko, Náchodsko, Novoměstsko, Rychnovsko, Trutnovsko, Královédvorsko, Hradecko a Jičínsko. Zajištění autobusové dopravy má přesah i na území sousedních krajů – Pardubického, Libereckého a Středočeského.

Referenční rozsah dopravního výkonu byl stanoven na 18,4 milionu autobusových kilometrů ročně. Aktuální součet maximální výše nabídkových cen v jednotlivých částech je pro jeden rok 716,2 milionu korun bez DPH. Zakázka počítá s nasazením 248 autobusů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

Vize

Dobrý den, zajímalo by mě, zda má vaše strana nějaké konkrétní návrhy třeba důchodové reformy nebo ekonomickou vizi, jak zlepšit naši životní úroveň? Zatím mi to přijde tak, že spíš jen kritizujete, ale s něčím vlastním nepřicházíte. Sice nemáte ve sněmovně zastoupení, ale pokud ho chcete mít, nemys...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Schillerová (ANO): Naše vláda byla tou nejméně populistickou od sametové revoluce

14:12 Schillerová (ANO): Naše vláda byla tou nejméně populistickou od sametové revoluce

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k výhledu na příští rok.