Jedná se o tato vlaková spojení:
Plaňany – Kouřim, Křinec – Městec Králové, Bakov nad Jizerou – Dolní Bousov, Mšeno – Mladá Boleslav, Mělník – Mšeno (což je nedávno nově, půlmiliardovým nákladem, zrekonstruovaná trať!), Vraňany – Lužec nad Vltavou (kde bylo též nedávno dokončeno vybudování souboru zdvihacích mostů, včetně jednoho čistě železničního, za další stovky milionů korun z veřejných peněz!), Rakovník – Kralovice, Čisovice – Mníšek – Dobříš, Vlašim – Trhový Štěpánov a Čelákovice – Mochov.
A středočeští radní dokonce v tomto týdnu arogantně odmítli i nabídku ministerstva dopravy na jednání o plánu, jak, s pomocí státu, tyto železniční trati udržet v provozu! Po nedávném zrušení slev na jízdné pro středočeské žáky, studenty a seniory tak tedy následuje další útok nového vedení Středočeského kraje na veřejnou dopravu a zájmy středočeských občanů.
Asociální středočeská vláda porušuje předvolební sliby
Vedení středočeského kraje ve složení: hnutí STAN, Piráti, ODS, TOP 09, KDU-ČSL a Zelení tak pokračuje v nesmyslném a neodůvodněném omezování veřejné dopravy v našem kraji. Navíc se nyní jedná o likvidaci dlouholetých tradičních lokálních vlakových spojení mezi malými obcemi a osadami na jedné straně a spádovými městy a sídly na straně druhé. V místech, kde železnice představuje mnohdy jediný typ pravidelné přepravy do zaměstnání a škol pro místní obyvatele. A děje se tak i zcela v rozporu s předvolebními sliby nyní v kraji vládnoucích stran, plnými (jak vidno nepravdivých) řečí o podpoře krajské veřejné dopravy, zejména té železniční, a o jejím rozšiřování a posilování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLČlánek byl převzat z Profilu Ing. Mgr. Tomáš Doležal, Dis.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV