Dolínek (ČSSD): Projektanti zbývajících částí Městského okruhu jsou vybráni

28.08.2018 17:19 | Zprávy

Radní hlavního města Prahy dnes schválili výběr projektantů, jejichž úkolem bude vyhotovit Dokumentaci k Územnímu Rozhodnutí (DÚR) včetně zajištění inženýrské činnosti k získání územního rozhodnutí pro dokončení Městského okruhu (MO).

Dolínek (ČSSD): Projektanti zbývajících částí Městského okruhu jsou vybráni
Foto: Hans Štembera
Popisek: Petr Dolínek

„Je to zásadní krok k dokončení Městského okruhu, který Praha zoufale potřebuje. Při otevírání Tunelového komplexu Blanka jsem mluvil o tom, že je to potřebná stavba, ale bez napojení je zároveň sirotkem. Nyní jsme se přiblížili k tomu, aby okruh byl skutečně okruhem a mohl sloužit Pražské dopravě,“ řekl náměstek primátorky pro dopravu, sport a volný čas Petr Dolínek, který zároveň zdůraznil, že příprava projektu bude probíhat ve spolupráci s dotčenými městskými částmi a občany. „Budeme vše velmi pečlivě konzultovat. Nechci, aby v rámci projektu Vlasta vzniklo něco podobného, jako nevhodně řešená křižovatka Malovanka. Veřejnost i vedení městských částí bude mít šanci do projektu mluvit a jejich názory budou v maximální možné míře zohledněny,“ dodal Dolínek.

Předmětem veřejné zakázky bylo vyhotovení DÚR k realizaci celé zbývající části městského okruhu v úseku Pelc Tyrolka – Balabenka – Štěrboholská radiála, a to včetně realizace funkčně neoddělitelné stavby Libeňské spojky.

Soubor staveb severovýchodní části MO tvoří následující stavby hl. m. Prahy:

  • Městský okruh, stavba číslo 0094 v úseku Balabenka – Štěrboholská radiála (5,7 km)
  • Městský okruh, stavba číslo 0081 v úseku Pelc Tyrolka – Balabenka (3,2 km)
  • Libeňská spojka, stavba číslo 8313 v úseku U Kříže – Vychovatelna (1,4 km)

Celková délka trasy souboru staveb je 10,3 km, z toho cca 5 km v ražených a hloubených tunelech. Jedná se o směrově rozdělenou místní sběrnou komunikaci o dvou jízdních pruzích v každém směru. Předmětný úsek tvoří cca 30 % z celkové délky 32 km Městského okruhu.

Výběr projektantů:
Část 1 (stavba č. 0081 MO Pelc/Tyrolka – Balabenka) - společnost SG 0081 PTB, která zvítězila s nabídkovou cenou 35 500 000 Kč bez DPH.
Část 2 (stavba č. 0094 MO Balabenka - Štěrboholská radiála) - SATRA - MMD - Městský okruh, DÚR, která zvítězila s nabídkovou cenou 209 630 000 Kč bez DPH.
Část 3 (stavba č. 8313 Libeňská spojka) - společnost SG 8313 LS, která uspěla s nabídkovou cenou 61 830 000 Kč bez DPH.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

kritika ČT

Dobrý den, už sice nejste poslankyní, ale pořád jste snad vlivnou členkou ANO. Zajímalo by mě, zda se ANO bude nějak zabývat tím, abysme nemuseli dál povinně platit poplatky ČT, když vlastně není za co, protože souhlasím s tím, že ani já nevěřím v nezávislost ČT.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Kobza: Započala éra rozumu?

15:15 Jiří Kobza: Započala éra rozumu?

Jeden nemusí být zrovna fanatickým stoupencem politického stylu Donalda Trumpa, ale nikdo mu neupře,…