Buď oba vedoucí souběžně se stávajícím mostem, nebo pouze silniční most.
Mezi základní požadavky patřila minimalizace celkového přerušení základních typů dopravy mezi územím Prahy 7 a 8 během nutné rekonstrukce Libeňského mostu a realizace podmiňujících investic, tedy má být dimenzováno na automobilovou i tramvajovou dopravu včetně lávky pro pěší. Nesmí zásadně omezit vodní dopravu a musí být odolné vůči případné povodňové vlně.
"Libeňský most musí být zrekonstruován, na tom se všichni shodneme bez ohledu na to, jaká varianta nakonec bude realizována. Není možné, aby tato důležitá spojnice neměla nějakou dopravní náhradu. Jsem rád, že se podařilo najít smysluplné a cenově přijatelné řešení, které umožní i tramvajovou dopravu a těší mě, že to nové radě mohu předat dobře připravené," uvedl náměstek primátorky hl. m. Prahy Petr Dolínek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV