Již jsme tu měli marketingovou kampaň o celonárodním investičním plánu za 3 500 miliard korun. Tehdy chtělo ANO vyhrát komunální volby v Praze a volby senátorské. Volby skončily a dnes už vláda pohřbila i obědy zdarma za pár desítek milionů korun - protože je prý třeba začít šetřit.
Už jsme zde měli marketingovou kampaň, jak jsme prý na nejlepší cestě na špičku Evropy - vždyť lidem je potřeba něco říci. Dnes náš ekonomický růst zpomaluje a máme nejnižší růst HDP ze všech zemí V4.
Nedávno na nás spustili marketingový plán, prý udělají z ČR inovativního lídra světa. Jen zapomněli říct, že jsme loni po pěti letech Andreje Babiše ve vládě vypadli ze skupiny 25 nejinovativnějších zemí Evropy.
Prý vám snižovali daně - faktem je, že loni jsme podle Deloitte pracovali na zaplacení daní dosud nejdéle: den daňové svobody připadl až na rekordní 23. červen.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV