Propagace vína a vinařství se primárně dotýká jižní Moravy a to nejen vína a burčáku, ale propagace regionu, našich zvyků, kultury, řady památek, historie i moderní tváře vinařství a vinohradnictví. Navíc, my Jihomoraváci dobře víme, že víno není jen tak nějaký "alkohol", ale slovy básníka POEZIE V LAHVI.
Navíc, pokud by stát díky návrhu ministerstva zdravotnictví fakticky zlikvidoval propagaci našich vín, podrazí tak nohy moravským i českým vinařům i jejich tvrdé práci od sametové revoluce dodnes a na pultech převládnou levná dovozová převážně méně kvalitní vína. To opravdu nechceme.
Prosím tedy všechny milovníky moravských a českých vín, buďme hrdými národními patrioty, podpořme moravské a české vinaře, podpořme 30 let se rozvíjející moravské a české vinařství a dejme jasně najevo ministerstvu zdravotnictví, že zákaz či výrazné omezení reklamy na víno JE PĚKNÁ BLBOST!
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV