Propagace vína a vinařství se primárně dotýká jižní Moravy a to nejen vína a burčáku, ale propagace regionu, našich zvyků, kultury, řady památek, historie i moderní tváře vinařství a vinohradnictví. Navíc, my Jihomoraváci dobře víme, že víno není jen tak nějaký "alkohol", ale slovy básníka POEZIE V LAHVI.
Navíc, pokud by stát díky návrhu ministerstva zdravotnictví fakticky zlikvidoval propagaci našich vín, podrazí tak nohy moravským i českým vinařům i jejich tvrdé práci od sametové revoluce dodnes a na pultech převládnou levná dovozová převážně méně kvalitní vína. To opravdu nechceme.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV