Národní cenu českých spotřebitelů zde ve 4 kategoriích získalo celkem 14 podnikatelů, jejichž jmenovitý přehled je uveden v příloze této tiskové zprávy. 79 % z nich přitom zaměstnává méně než 10 osob.
„Příklady oceněných ukazují, že poctivá práce se vyplácí a má to smysl,“ řekl hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich, pod jehož záštitou akce proběhla.
„Jsme moc rádi, že můžeme tímto způsobem veřejnost nejen v Jihomoravském kraji, ale i po celé ČR upozornit na podnikatele a firmy, kteří naplňují vysoká očekávání spotřebitelů, a že u nás bude díky nim a jejich práci spokojených zákazníků přibývat,“ uvedl za SČS během slavnostního vyhlášení koordinátor těchto cen Viktor Vodička.
Udělení Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník totiž vyjadřuje skutečnost, že daný podnikatelský subjekt poskytuje své služby nebo produkty v souladu s vysokým očekáváním spotřebitelů a že v rámci svého oboru naplňuje nejen požadavky dané obecně závaznými právními předpisy a zejména živnostenským zákonem, ale že má při poskytování služeb a uvádění výrobků na trh dostatečně srozumitelně deklarovánu i jejich jakost, že má zaveden odpovídající systém pro řešení stížností a požadavků spotřebitelů a že své služby anebo výrobky poskytuje na nadstandardní úrovni.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV