Kraje v otázce kritérií výběrových řízení na autobusové dopravce čekají na nový zákon o veřejných zakázkách, který měl být původně účinný již od dubna 2016, a umožnil by zohlednit také sociální aspekt. Odbory touto informací disponují již od společných jednání s premiérem Sobotkou. Podílíme se také na tvorbě metodiky MMR k veřejným zakázkám v oblasti veřejné dopravy.
Tento dokument bude předložen vládě. Myšlenku celostátně platného nařízení vlády pro tarifní platy řidičů v závazku veřejné služby podporujeme, neboť bez celostátně platného předpisu není možné řešit úpravu platů v aktuálně vysoutěžených a platných smlouvách.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV