„Současná situace je pro cestovní ruch více než nepříznivá. Věřím, že letní měsíce přinesou určitá uvolnění, ale i nová pravidla. Pomoci by tomu mohly i technické inovace jako například, IATA travel pass, pokud by jej uznala většina států,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a dodal: „Cestovní ruch v Česku bude letos ale především o domácích turistech. Ti by mohli stejně jako tomu bylo vloni v létě nastartovat sezónu a pomoci podnikatelům v cestovním ruchu přežít. Stěžejní platformou agentury CzechTourism na podporu domácího cestovního ruchu zůstává portál Kudy z nudy, ke kterému se podle vývoje epidemiologické situace přidá i marketingová kampaň Světové Česko. Současně budeme spouštět i kampaně na sousedních trzích včetně Nizozemí a Maďarska, abychom přilákali zahraniční turisty hned, jak to situace umožní,“ doplnil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV