„Hlavním posláním agentury bude koordinace a efektivní využívání marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu, a to jak u nás, tak v zahraničí,“ uvedl hejtman Olomouckého kraje Ladislav Okleštěk.
Nová centrála cestovního ruchu bude na poli marketingu úzce spolupracovat s oběma dosud fungujícími organizacemi – Střední Morava a Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu. Řídit bude například prezentaci kraje na veletrzích a výstavách, marketingové kampaně nebo spolupráci s ostatními regiony.
„Pilotní fáze činnosti centrály začne v průběhu příštího roku. Poté, co se rozjede naplno, bude poskytovat servis mnoha partnerům z oblasti cestovního ruchu v Olomouckém kraji,“ dodal Vladimír Lichnovský, uvolněný člen Zastupitelstva Olomouckého kraje pro oblast vnějších vztahů a cestovního ruchu.
Centrála bude ve stoprocentním vlastnictví Olomouckého kraje. Ten také bude na její provoz finančně přispívat.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV