Na 10. října letos připadl Světový den duševního zdraví, a proto při této příležitosti představili zástupci Jihomoravského kraje a Vzdělávacího institutu pro Moravu novou kampaň, která s heslem hlava plná těžkejch myšlenek míří na populaci ve věku 10 až 20 let. Hlavním kanálem je Instagram a sociální síť TikTok, pro kterou byly vytvořeny 4 klipy. Zároveň poběží bannerová kampaň, která umožní rozklíčovat možné problémy dospívajících.
„Duševní zdraví žáků je pro nás důležité a díky zpětné vazbě ze škol vnímáme, že je to mezi žáky i studenty opravdový problém. Kampaň samozřejmě není samospásná, a proto současně podporujeme finančně činnost asistentů prevence i školních psychologů, kterých je bohužel ve školství nedostatek. Za letošní rok jsme na profese v oblasti duševního zdraví vyčlenili přes 30 milionů korun a z obdobnými závazky počítáme i v plánovaném rozpočtu na rok 2024,” uvedl Karel Jurka, radní Jihomoravského kraje pro vzdělávání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV