Před podzimními volbami TOP 09 osloví voliče rozumnými a pragmatickými řešeními problémů, které rezonují společností nejen v jednotlivých krajích, ale spojují přemýšlivé voliče napříč republikou.
„Politika se dnes stává vyhrocenou a populistickou, a my jsme se proto rozhodli kampaní apelovat na zdravý český rozum. Racionální úvahu se snažíme do naší práce prosadit na mnoha politických frontách a já věřím, že rozum nakonec v české politice převáží,“ řekl předseda TOP 09 Miroslav Kalousek.
TOP 09, která si dlouhodobě zakládá na transparentnosti, bude i tentokrát průběžně zveřejňovat volební náklady. „Stejně jako v minulých volebních kampaních používat transparentní bankovní účet, na kterém veřejnost může sledovat veškeré výdaje, které před volbami i během nich budeme mít,“ uvedl Jaroslav Poláček, volební manažer TOP 09.
Oslovovat voliče bude TOP 09 tradičně prostřednictvím kontaktní kampaně. „Každá úspěšná volební kampaň je o řadě osobních setkání s lidmi,“ doplnil Jaroslav Poláček.
Ve volební kampani strana počítá s tradičními nástroji komunikace a využitím sociálních sítí, na kterých stále patří k nejvýrazněji komunikujícím politickým stranám. Novinkou letošní kampaně budou úplně nové webové stránky TOP 09. Koncept a realizaci kampaně pro TOP 09 zajišťuje společnost AdHackers.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Umíte si představit sebe jako pracujícího v průmyslu či zemědělství?
Vnímám Vás jako syna svého otce, od školy zabydleného v politice a parlamentu. Uměl byste přežít jako pracující v průmyslu nebo zemědělství. Umíte opustit bublinu parlamentních či senátních poslanců? Proč neinicujete odbourání výhod poslanců - viz poslanci za 1. republiky?
Další články z rubriky
9:15 Vích (SPD): Asociální vláda čelila pískotu na Národní třídě
Po odložení důchodů obří skupině občanů ČR byla zjevně poslední kapkou v poháru trpělivosti vyjádřen…