Kampaň TOP 09, Žít Brno a nezávislých starostů je transparentní

04.09.2016 19:02 | Zprávy

Naše platby jdou přes transparentní účet TOP 09, na kterém je i identifikace výdajů na senátní a krajské volby.

Kampaň TOP 09, Žít Brno a nezávislých starostů je transparentní
Foto: TOP 09
Popisek: TOP 09

Finance

Celkově plánujeme na krajskou volební kampaň 2016 vynaložit sumu 1,5 milionu Kč.

Naše platby jdou přes transparentní účet TOP 09, na kterém je i identifikace výdajů na senátní a krajské volby. Organizace v rámci TOP 09 nemají své účty, protože tak velký počet jednotlivých účtů ve výsledku ztěžuje orientaci v platbách a je nepřehledný. Pro přehlednost používáme jeden účet.

Odkaz na transparentní účet se nachází na stránkách TOP 09 vždy v zápatí a navíc je uveden také na stránkách věnujících se senátním a krajským volbám.

V seznamu plateb je možné filtrovat přes pole „Název účtu, Popis:“. U krajských voleb dle zkratky „KR16 a například dle zkratky názvu kraje nebo popisu.

Všechny finanční i nefinanční dary zveřejňujeme průběžně na webu TOP 09. Dary schvaluje předsednictvo TOP 09. Zveřejněny jsou také výpisy z účtu pro přijímání darů. Z hlediska účetního a fakturace je všechno vedeno přes TOP 09. Veškeré výdaje na kampaň jsou tedy zaznamenány na transparentním účtu strany.

Přijímání darů v hotovosti je v TOP 09 zakázané a všechny dary musí projít jedním účtem.

Žádné půjčky ani úvěry nemáme a neplánujeme.

Aktuální výdaje a jejich základní struktura je viditelná skrze transparentní účet, zároveň TOP 09 vždy strukturu výdajů zveřejňuje, i v případě těchto voleb bude po jejich skončení struktura financování zveřejněna na webových stránkách TOP 09.

Volební štáb a tým

Hlavní koordinátorkou krajské kampaně je Andrea Smolková, krajská a volební manažerka TOP 09 JMK.

Volební štáb tvoří: Jan Vitula, Andrea Smolková, Hana Potměšilová, Michal Doležel, Barbora Antonová, Ondřej Kania, Petr Kunc a Ladislav Kotík.

Využíváme služeb grafika (Michal Weigel), programátora (Martin Weigel). Kreativu a online marketing konzultujeme s profesionály na volné noze Davidem Koutným, Martinem Suchomelem a Filipem Gigalem. Pro natáčení volebních videií využíváme služeb kreativního studia Filmondo.

Na celsotátní úrovni spolupracujeme s kreativní agneturou AdHackers, s.r.o. a agenturou P.S,. s.r.o. pro zajištění inzerce. Tisky na krajské úrovni nám zajišťuje agentura Asalonta, s.r.o. Reklamní plochy pronajímáme přes Plakát, s.r.o. a DPMB.

Veškeré akce jsou snadno dohledatelné přes krajské stránky TOP 09 i přes jednotlivé účty na sociálních sítí.

Sociální sítě

Pro účely online komunikace využíváme sociální sítě:

-       YouTube
-       Facebook - centrální, krajský, koaliční, brněnský, lídrovu osobní page a lídrův osobní profil
-       Twitter - centrální, krajský
-       Instagram lídra

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

JUDr. Jiří Pospíšil byl položen dotaz

kampaň

Na jednu stranu nemám nic proti kampani na soucitné zacházení s kapry. Co ale nechápu, proč se do ní pouští zrovna Praha? To máte peníze nazbyt? Neměl by to dělat spíš stát nebo třeba nějaké organizace, které dostávají od státu dotace? A jak se vy sám díváte na zákaz prodeje živých kaprů? Nebylo by ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mračková Vildumetzová (ANO): Opozice nevybíravě zaútočila na moji 73letou maminku

21:02 Mračková Vildumetzová (ANO): Opozice nevybíravě zaútočila na moji 73letou maminku

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k vlastní matce.