Brno potřebuje pro svůj rozvoj propojení autobusové regionální dopravy a dopravy železniční, aby cestující, který přijede do Brna z Prahy či Vídně mohl nastoupit do autobusu, který jej dále doveze do Černé Hory nebo Kyjova. Navíc je nutné mít v místě podzemní parkoviště. Brněnské nádraží není jen pro Brňany. Již od dob Československa je plánováno posunutí nádraží do prostor dnešního autobusového nádraží.
Dnešní brněnská radnice projekt nepodporuje. Zelení jsou v oblasti dopravy proti všemu. Žít Brno si dalo na komunální kandidátky v Brně Nebrňany, čímž porušilo zákon a dopustilo se podvodu na voličích. Tím ukázalo, jak to s Brnem myslí. A Babišovo ANO přihlíží, jak Brno přichází o možnost investování desítek miliard na stavbu nového nádraží v brzké době. Babiš je pražský politik a je mu zřejmě bližší vydávání peněz v Praze do přestavby tamních nádraží.
Inu Brnu zůstane nádraží, jež se stává jeho ostudou. To by si občané měli uvědomit, až budou hlasovat v referendu o umístění nádraží. Nádraží je možné začít v brzké době stavět jen v odsunuté poloze u řeky Svratky, tak jak je naplánované. Ostatní varianty jsou zástěrkou pro to, aby v Brně v blízké budoucnosti nové nádraží nebylo, protože jsou nepřipravené.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV