V kategorii „Kraj nebo destinační management, který nejlépe spolupracuje se všemi subjekty cestovního ruchu“ této ankety pro rok 2016 získal Moravskoslezský kraj 3. místo za Jihočeským krajem a Prahou.
„Z umístění Moravskoslezského kraje mám velkou radost. Nestává se totiž často, že bychom se umístili hned za Jihočeským krajem a hlavním městem. Na druhou stranu ale děláme maximum pro to, aby k nám turisté a návštěvníci jezdili rádi, byli u nás spokojení a vraceli se k nám i se svými rodinami, přáteli a známými. Takže ocenění, řekl bych, je zasloužené,“ uvedl náměstek hejtmana pro cestovní ruch Jan Krkoška.
Dodal, že rozvoj cestovního ruchu v regionu kraj výrazně podporuje i finančně. V březnu například krajští zastupitelé schválili pětimilionovou dotaci oblastním destinačním společnostem na rozvojové projekty.
„Do poloviny příštího roku spatří díky dotacím světlo světa několik nových informačně-propagačních tiskovin, mediálních kampaní i famtripů pro cestovní kanceláře, které prodávají zájezdy do Moravskoslezského kraje,“ upřesnil náměstek hejtmana Jan Krkoška s tím, že dotace pomohou destinačním managementům turistických oblastí Moravskoslezského kraje (Beskydy-Valašsko, Jeseníky-východ, Opavské Slezsko, Poodří - Moravské Kravařsko a Těšínské Slezsko) zdokonalit služby, aby se návštěvníci v regionu cítili co nejlépe a dostali maximum informací.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV