Pražský voucher je finančním nástrojem podpory hlavního města směrem k malým a středním podnikatelům, který formou zpětně proplácených dotací rozdělí mezi pražské firmy až 480 milionů Kč. Nyní se Praha soustředí na své větší zviditelnění v zahraničí prostřednictvím ekonomické diplomacie, a to právě skrze své úspěšné podnikatele a firmy s vysokou přidanou hodnotou. Mimo jiné proto aktivně podporuje vznik a rozvoj startupů.
„Pražské vouchery nejsou jediným projektem, kterým chceme podpořit inovační podnikání a internacionalizaci firem. Naším cílem je začít více propagovat Prahu jako hospodářské centrum regionu a podpořit její vnímání jako moderního mezinárodního města s vysokou kvalitou života, což v současné době již je, jen se o tom dostatečně nemluví,“ uvedla primátorka hl. m. Prahy Adriana Krnáčová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV