Andreji Babišovi se daří vítězit dojmem a marketingovým gejzírem nejrůznějších lákadel. Je to politika zbavená obsahu, což taky vidíme na nejrůznějších krocích. Třeba přijde ministryně financí s tím, že prodlouží dobu odchodu do důchodů, ale na druhou stranu hnutí ANO před časem podobný funkční mechanismus samo rušilo. Není v tom žádná systémová úvaha či řešení. Myslím si, že lidé začínají vnímat, že se jeho sliby nenaplní… Nestaví se dálnice, ani obchvaty, které nasliboval.
Ale my bychom to chtěli odvrátit do pozitivní změny, jak rozběhnout digitalizaci státu či investice, které převažují mandatorní výdaje. V době prosperity by se sice mělo přidávat, ale nesmí se zde objevit taková nerovnováha, že zároveň nemyslíme na budoucnost.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV