Od září roku 2015 jsme se ale opovážili udělat alternativní způsob vyučování, tedy reagovat na poptávku rodičů a zřídit třetí třídu prvního ročníku s alternativními metodami výuky. V dalších dvou prvních třídách byly děti rozděleny do tříd podle toho, zda navštěvovaly naši MŠ, resp. podle dovedností, jež prokázaly u zápisu. No, a v jedné bylo více Romů. A světe div se, ostatní rodiče odváží děti do školy do sousedního města.
Po začátku školního roku se ozval státem dotovaný aktivista, a tak vzniklo velké téma. Kontroly, inspekce, ataky. Po měsících máme "výsledek"...
Pánové z Prahy nám píší návrh, že bychom měli odvolat ředitelku školy, protože po několikaměsíčním pátrání na místě a studování desítek dokumentů, kterými jsou školy nesmyslně zavalené, zjistili tři zásadní pochybení:
1) že se od prvňáka, který opakoval ročník, vybrala pětistovka na pomůcky (no, tyto pomůcky byly proplaceny o rok dříve …, než propadl).
2) že se rodiče té alternativní třídy měsíčně skládají na společné aktivity. No, to je prý flagrantní porušení zákona. (Skládají se rodiče mimo účet školy – ta do věci nezasahuje!)
3) že na škole učí i nekvalifikovaní učitelé – osoby. (Ano, na Šlukovsku by chtěl pracovat každý učitel, hlavně s těmi „pomalejšími“, stačí si vybrat…)
A dalších několik marginálních věcí. Součástí školní inspekce pak byl romský aktivista (místopředseda celostátního romského hnutí), který podněcoval některé rodiče proti škole! Profík!
Místní vědí, že ten zdejší aktivista nepatří zrovna k důvěryhodným osobám. Město dlouhodobě upozorňovalo státní a další orgány na jeho počínání s tím, že jeho aktivity jsou často za hranou, případně protizákonné. Když po pár letech začala spravedlnost konečně konat, (bylo výsledkem podmínečné odsouzení za obchodování s drogami).Tato osoba je stíhánai v jiných kauzách - např. neoprávněné řízení automobilu, prokazování se falešným diplomem z Karlovy univerzity apod. Nicméně pro státní úřady a orgány je přesto důvěryhodnějším parterem, než zvolení zástupci obce – samospráva.
Sociální inženýři z Prahy by měli rovnou dosadit do vedení základní školy nějakého svého docenta Ference. Když se už po všech stupních škol, vč. degradace vysokoškolského vzdělávání a rozebrání učňovského školství,ničí i to základní - pod praporem zavádění inkluze za každou cenu, místním docházejí síly bránit fungující zbytky vzdělávacího systému.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV