Ludvík (ČSSD): Nedovolíme snižování rozsahu veřejné dopravy

30.09.2014 13:54 | Zprávy

Rozvoj dopravní infrastruktury s důrazem na zvyšování rozsahu veřejné dopravy je jednou z priorit sociální demokracie. V souladu s tím, proto prosadíme vyšší mzdy zaměstnancům Dopravního podniku o 3,5 procenta i zahájení výstavby trasy metra D.

Ludvík (ČSSD): Nedovolíme snižování rozsahu veřejné dopravy
Foto: Hans Štembera
Popisek: Šéf motolské nemocnice a kandidát na senátora Miloslav Ludvík z ČSSD

Soustředit se také budeme na dokončení rozestavěných staveb, pokračování výstavby Městského vnitřního okruhu, zprovoznění tunelového komplexu Blanka i trasy metra A.

Pro cestování po městě by měla být pro Pražany MHD první volbou. Proto hromadná doprava musí nabízet kvalitu, komfort, spolehlivost a čisté prostředí. Pro ČSSD je proto jasnou prioritou její podpora a další rozšiřování, a to nejen prostřednictvím stavby linky metra D, ale také budováním tramvajových tratí a stabilizací pozice Dopravního podniku jako poskytovatele služeb v oblasti veřejné dopravy. Sociální demokracie proto nepřipustí, aby v Dopravním podniku došlo k privatizaci či restrukturalizaci, která by vedla k rozprodávání majetku i propouštění zaměstnanců. V opačném případě by poskytování služeb bylo vážně ohroženo. V souladu s důrazem, který klademe na rozvoj veřejné dopravy, navrhneme zvýšení mzdy zaměstnanců Dopravního podniku hlavního města Prahy o 3,5 procenta nad rámec kolektivní smlouvy. To odpovídá stejnému zvýšení, o kterém  rozhodla vláda v případě platu státních zaměstnanců.

Toto navýšení mzdy představuje částku zhruba 150 milionů korun ročně, což je realistické a v souladu s rozpočtovými možnostmi DP.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSSD

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Měl by podle vás Turek přijít o řidičák?

Podle mě ano, myslím, že kdyby se jednalo o běžného občana, už by ho neměl. On jel přeci nejen rychle, ale do toho ještě měl mobil v ruce, a to je přeci taky protizákonné. A co jako odborník na dopravu říkáte na to, že podle Turka by se rychlost na dálnicích měla zvýšit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Kulhánek: Digitalizace stavebního řízení připravovaná s uživateli a pro uživatele

22:33 Ministr Kulhánek: Digitalizace stavebního řízení připravovaná s uživateli a pro uživatele

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k digitalizaci stavebního řízení.