Jak řešit tuhle žalostnou situaci? Úplně nejzásadnější je PŘEJÍT co nejdříve k běžnému dodavateli. Čtvrtina domácností už tak udělala.
Stále je ale míč na straně MPO! Jsem ráda, že pan ministr Havlíček nakonec přijal zodpovědnost, spotřebitele prostě musí chránit. MPSV pak samozřejmě pomůže všem, kteří situaci nedokážou sami zvládnout. Konkrétně to jsou tři druhy pomoci:
MOP - vyúčtování DPI
První je mimořádná okamžitá pomoc na DPI vyúčtování. Skrze ni budou moci požádat na nedoplatek po vyúčtování záloh ti, kteří už přešli k novému dodavateli. Postup je - zaplatit Dodavatelům poslední instance alespoň část, požádat DPI o vyúčtování a s tím potom požádat na úřadu práce o tzv. MOP na DPI.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV