Systém funguje – od prvního července zvládl přes 15 tisíc přihlášení a skoro 900 úspěšně podaných žádostí. Teď se snažíme rychle upravit a konfigurovat informační systémy tak, aby se s nimi lidem na úřadech dobře pracovalo.
Hned v minulém týdnu jsme upravili editaci záměrů a přidali novou záložku, ve které se úředníkům zobrazí opravdu jen ty „jejich“. Záměry jiných úřadů mají možnost vidět kvůli lepší koordinaci třeba s dotčenými orgány.
Teď se zaměřujeme na případy, kdy pod jeden úřad spadá jak stavební úřad, tak dotčený orgán – třeba odbor životního prostředí. Dnes jsme poslali emailem obcím info ohledně nastavení rolí. Už v příštím týdnu budou mít taky lokální administrátoři možnost přidělovat je na dotčených orgánech sami. Do zítřka konfigurujeme centrálně.
Komunikovali jsme intenzivně s Krajem Vysočina, Prahou, Ostravou a dalšími městy. Aktualizujeme manuál podle požadovaných úprav i FAQ z helpdesku.
Hledáme cesty, jak pomoc s nastavením a používáním systému v krajích. Školíme experty, kteří budou pomáhat přímo na jednotlivých úřadech.
Druhý týden je skoro za námi, spousta práce nás čeká. Díky všem za spolupráci.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV