Data vyplývají z vyhodnocení programu, který byl spuštěn v polovině roku 2021 s cílem zmírnit negativní dopady výpadku prezenční výuky v důsledku pandemie covid-19. Od ledna 2022 do srpna 2023 MŠMT v programu doučování pokračuje z prostředků Národního plánu obnovy. Jedná se tak o největší podobný program přinejmenším v posledních 30 letech v historii samostatné ČR.
Aktivity z Národního plánu doučování probíhaly na 94 % škol s tím, že 80 % škol realizovalo pouze doučování, 2 % pouze socializační aktivity a 12 % škol doučování i socializační aktivity.
„Covid-19 dopadl na české školství velmi tvrdě, učitelé zažívali při distanční výuce nesmírně těžké profesní období. Jsem rád a moc jim za to děkuji, že se po otevření škol plně zapojili do pomoci žákům, které pandemie a distanční výuka poznamenala nejvíce,“ řekl k vyhodnocení programu ministr školství Petr Gazdík s tím, že Národní plán doučování byl zdaleka největší program realizovaný v posledních 30 letech v historii samostatné České republiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV