Já musím ocenit péči, kterou věnuje Andrej Babiš mému profesnímu životopisu.
Teď se rozhodl, že to bude hrát tak, že jsem se promluvil do role ministra. V tom ohledu ho musím jenom opravit, protože já jsem se do té role spíše prostavěl, protože tomu předcházela jedenáctiletá práce starosty menší obce, což jsou zcela konkrétní projekty a výsledky, ze kterých se dneska mohou těšit lidé, kteří v té obci žijí. Tak a teď k několika faktům.
Očerňujete to předchozí období třiceti let, z něhož jste ovšem vy prosperoval a těžil velmi významně. A je to v pořádku. To totiž není věc, která by měla být předmětem závisti, pokud jste se k tomu dostal poctivě. Ale teď k tomu podstatnému. Pojďme se podívat na to, jak se rozvíjela dálniční síť v České republice. Fakta, ta vám scházejí. Lži, tím vládnete dokonale, ale fakta, ta říkají jedno.
V roce 1989 měla česká dálniční síť přibližně 350 km. Já bych si přál, abychom už dneska měli kompletně dokončenou dálniční síť, to nemáme, ale pracujeme na tom. Za těch 30 let se podařilo dobudovat přibližně 1000 km oproti těm 350. Jasně, mělo to být ještě víc, ale nemůžete říkat, že se za tu dobu nic nestalo. Ano, myslím, že tady všichni, koho se zeptáte, řeknou, bylo by super, kdybychom v České republice měli dokončenou dálniční síť.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.