Pokračujeme v nezbytné modernizaci železničního koridoru podél řeky Berounky. Po úseku z pražského Smíchova do Radotína nyní přichází na řadu úsek Karlštejn – Beroun. Obnovou projde více než sedm kilometrů trati, dokončení prací přinese rychlejší a bezpečnější provoz. Přinese nejen pohodlnější, ale také kratší cestování do řady míst v západních Čechách. Jedná se o další případ investice, které můžeme uskutečnit díky rekordním rozpočtům Správa železnic.
Pozitivní zprávou pro cestující je, že se práce obejdou bez úplného přerušení provozu. Kolem pracovních míst bude navíc možné projíždět rychleji než dosud; namísto běžně používaných 50 km/h bude díky zavedeným opatřením povolena jízda osmdesátkou. Tím se sníží dopady stavby na pravidelnost vlaků.
Pro zvýšení bezpečnosti provozu proto dojde k sanaci a zajištění skalních masivů nad tratí, zejména v okolí obce Tetín. Svou podobu zcela změní zastávka Srbsko, která získá bezbariérová nástupiště a podchod.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV