„Opravu dálnice D1 mezi 220. a 229,5 kilometrem ve směru z Brna na Vyškov ŘSD zahájilo na konci května a potrvají do konce srpna. Během nepřetržitých prací bylo jen za šest dní a nocí vybouráno a odvezeno na skládky 70 tisíc tun betonové suti. Díky takto nastavenému systému práce jsme ušetřili další dva měsíce uzavírky. Prakticky se přerušují jen ty práce, které jsou příliš hlučné. Například míchání a dodávky betonu," řekl ministr Ťok.
Za dvacet dní od zahájení stavby u Vyškova začala pokládka nového cementobetonového krytu o celkové ploše 85 tisíc metrů čtverečních. Dálnice zde bude vybetonovaná během 16 betonážních dnů. Tam, kde je to možné, práce probíhají ve 24hodinovém režimu.
Celkově se termíny zkracují
Nepřetržitě se už dnes pracuje také na některých dalších úsecích dálnice D1. „Celkově se ty termíny zkracují. Jedeme na ekonomickou výhodnost, tedy 80 procent cena stavebních prací, 20 procent je čas a ty časy stahujeme na minimum,“ uvedl generální ředitel ŘSD Jan Kroupa s tím, že ŘSD zavedla speciální kontrolory kvality staveb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV