Ředitelství silnic a dálnic a Správa železniční dopravy cesty také identifikují mosty z uvedeného období nad dálnicemi, silnicemi I. třídy a železnicí, které jsou ve správě krajů. Ty by měly svoje mosty také zkontrolovat.
„Doubský most v Karlových Varech je v horším stavu, než se čekalo. Problém byl odhalen při rekonstrukci mostu. Místo opravy tak musí být zbourán a postaven zcela nový. V tomto případě zafungoval kontrolní mechanismus ŘSD. Podobné mosty z šedesátých až osmdesátých let nechá ŘSD a SŽDC v následujících měsících mimořádně zkontrolovat,“ říká ministr dopravy Dan Ťok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV