Ten bude moci klient vyčerpat na náhradní termín dovolené. Rozhodne-li se tedy cestovní kancelář využít tzv. ochranné doby, musí o tom písemně vyrozumět zákazníka a současně mu zaslat poukaz na náhradní zájezd.
„Chtěla bych všechny klienty ujistit, že pokud voucher nevyčerpají ani do 31. 8. 2021, cestovní kancelář jim bude povinna celou uhrazenou cenu zájezdu vrátit. Klienti se tedy nemusejí obávat, že o své peníze přijdou, neboť tyto poukazy na náhradní zájezdy jsou zajištěny pro případ úpadku cestovní kanceláře. Toto opatření je nutné udělat, protože by jinak mohlo dojít k masivnímu krachu cestovních kanceláří,“ vysvětluje ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová. Cestovní kanceláře, které jsou profesionály ve svém oboru, budou se zákazníky aktivně jednat a navrhnou jim oboustranně přijatelné řešení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV