Dotace mohou využít organizace destinačního managementu například na tvorbu tematických regionálních, případně nadregionálních produktů cestovního ruchu, na zajištění propagačních materiálů, kampaní, turistických karet nebo monitoring návštěvnosti destinace. MMR má připraveno celkem 60 milionů korun.
„Marketing v cestovním ruchu je velmi důležitý. Vytváří identitu regionu a láká turisty k návštěvě. Zejména letos, kdy většina Čechů bude trávit dovolenou v tuzemsku, se ukazuje, jak moc je nutná podpora této oblasti. Naše země nabízí celou řadu dosud neobjevených destinací. Proto podporujeme vznik produktů cestovního ruchu, které veřejnost s těmito ukrytými skvosty seznámí, čímž dojde k rovnoměrnějšímu rozptýlení návštěvnosti v regionech,“ uvedla ministryně Klára Dostálová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.