Dotace mohou využít organizace destinačního managementu například na tvorbu tematických regionálních, případně nadregionálních produktů cestovního ruchu, na zajištění propagačních materiálů, kampaní, turistických karet nebo monitoring návštěvnosti destinace. MMR má připraveno celkem 60 milionů korun.
„Marketing v cestovním ruchu je velmi důležitý. Vytváří identitu regionu a láká turisty k návštěvě. Zejména letos, kdy většina Čechů bude trávit dovolenou v tuzemsku, se ukazuje, jak moc je nutná podpora této oblasti. Naše země nabízí celou řadu dosud neobjevených destinací. Proto podporujeme vznik produktů cestovního ruchu, které veřejnost s těmito ukrytými skvosty seznámí, čímž dojde k rovnoměrnějšímu rozptýlení návštěvnosti v regionech,“ uvedla ministryně Klára Dostálová.
Vyhlášená výzva z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech obsahuje tři dotační tituly podle velikosti územní dimenze projektu (oblastní, krajská a nadregionální úroveň). Podporované aktivity jsou například tvorba a inovace jednotlivých produktů cestovního ruchu, modernizace webové prezentace či různé krátkodobé tematické či celoroční komunikační kampaně. Dotace činí max. 50 % uznatelných nákladů. Všechny podporované aktivity naleznete v Zásadách programu ZDE.
Výzva je vyhlášena do 17. září 2021. Projekt musí být realizován do konce roku 2022. Více informací o programu naleznete ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.