„Jsem ráda, že jsem mohla přivítat nového ředitele agentury CzechTourism, který přichází s jasnými vizemi v marketingu České republiky i strategických aktivitách agentury. Naše země je v oblasti cestovního ruchu na vzestupu. Tento trend je potřeba nejen udržet, ale dále rozvíjet a vylepšovat spolupráci s našimi partnery tak, aby se k nám zahraniční turisté rádi vraceli, zůstávali tu déle a i tuzemští návštěvníci nadále objevovali atraktivní místa v našich regionech,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Mezi hlavní cíle nového ředitele patří budování značky České republiky ve světě, podpora malých a středních podnikatelů v cestovním ruchu a podpora lokálních destinačních managementů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV