Před pár dny zveřejněná analýza OECD naznačuje, že naše země bude jednou z nejvíce postižených "ekonomickou částí" probíhající krize. Jedním z důvodů může být poněkud jednostranné zaměření našeho průmyslu v kombinaci s velkým spoléháním se na exportní kanál růstu.
Toto ale nemusí být jediný problém, který nám náš „autoland", který byl v minulosti jedním ze zdrojů naší prosperity, přinese. Když jsem se před pár dny koukl na jeden z našich motoristických portálů, pod sebou jsme nalezl dvě zprávy. Obava je asi jasná.
Pokud je "vrcholem" našeho automobilového „know how“ oplastovaná naftová oktávka (jejíž plasty obvykle s sebou nesou nezanedbatelný příplatek k již tak ne úplně nízké ceně), zatímco v Číně ve stejné době "závodí" místní automobilka BYD s taktéž již místní Teslou, kdo na trh rychleji přinese podstatně výkonnější a také levnější baterie, tak jsou naše problémy toliko na začátku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV