Když se mi před pár dny na mém FB objevil post s fotkou premiéra a úvodním textem:
„Volám všechny důchodce v České republice! Jo, tady Babiš. Jsem jeden z vás, ale to už přece víte. Tak snad si můžem teď říct něco jen tady mezi sebou....”
... měl jsem za to, že jde o další z recesí. Chtěl jsem postem “pobavit kolegy”, ale najednou nebyl k nalezení.
Náhoda tomu chtěla, abych posléze zjistil, že existují posty dva (jen jeden vidí primárně konkrétní cílovka).
Sociální sítě - a posty plné polopravd, jak ukazuje tým pana Babiše - dnes zásadním způsobem ovlivňují volby. O to důležitější je, že Facebook uzavřel dohodu s Evropskou komisí o zvýšení transparence politického marketingu.
A tak jde dohledat všechny posty, které každý politický subjekt sponzoruje.
Více se o tom rozepisuji ve svém blogu ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV