Takový krok může ve výsledku způsobit totální kolaps dopravy. Na každý pád by mimořádně zatížil dopravu ve Středočeském kraji. Výsledek jednání obou politiků je možné číst tak, že Praha plán uskuteční a Středočeský kraj jej s předstihem dostane k dispozici, aby mohl určit, kudy budou kamiony jezdit. Jaký ale bude výsledek? Oběťmi neschopnosti politiků na krajské, ale i vládní úrovni se stanou obyvatelé obcí a měst v okolí Prahy, zároveň všichni motoristé a v neposlední řadě i silnice nižších tříd, které jsou už dnes v žalostném stavu a na takovou zátěž nejsou stavěné.
Představa, že se takovým opatřením problém vyřeší je z říše snů nebo špatných vtipů. ČSSD tvoří s hnutím ANO koalici na vládní i pražské úrovni. Hejtman Petera i náměstek Dolínek ukázali jen svou slabost a neschopnost najít s vlastními koaličními partnery reálné řešení. Občané měst a obcí v okolí Prahy se mají stát jejich rukojmími. Jedinou možnou cestou je tlak na vládní koalici ČSSD, ANO a KDU-ČSL, aby opět vrátila na seznam prioritních dopravních staveb dostavbu pražského okruhu mezi dálnicí D1 a Běchovicemi, tzv. stavbu č. 511.
Podléhat tlaku EU a zároveň odsoudit vlastní občany ke zhoršení životní úrovně, je pro ODS nemyslitelné. Zastupitelé za ODS navrhnou na nejbližším jednání zastupitelstva kraje jako mimořádný bod jednání právě situaci okolo dostavby úseku 511 Pražského okruhu.
Martin Kupka, kandidát na hejtmana Středočeského kraje za ODS
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV