Dárek od pana Botka za 1107 Kč. (u nás doma tedy za 7749,-)
Včera začaly ve Zlínském kraji jezdit vlaky od několika společností a přebraly část výkonů od Českých drah. Je to posun vpřed?
Chtěli byste mít pekařství, kdyby Vám politik slíbil, že následujících deset let bude od Vás město každý den kupovat za 15 000 Kč pečiva v daném množství kusů a ceně? Dokázali byste dát nabídku?
Každá organizační změna povede určitým chaosem a budou možná větší, možná menší provozní problémy. Nechci řešit, kdo má více ošoupané sedačky či zda se nyní bude více lidí ve vlaku dívat na seriály (byť to může být zásadní bonus). Chci řešit nový pohled drah na cestují.
Co je ta zásadní změna?
1) Kraj zdvojnásobil platby do dráhy. Nově budou dotace do vlaků o 325 miliónů vyšší a dáme za drážní provoz 645 miliónů. Každý občan kraje de facto zaplatí 1107 Kč za lístek, aniž ujede jediný kilometr.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV