Zato u hnutí ANO, jehož šéf a vlastně majitel je také majitelem mediálního impéria Mafra, tedy i MfD, která se pouští do úvah o volebních výdajích, by sám měl zpytovat své svědomí.
Úvahy MfD mně připomínají řeči o provaze v domě oběšencově. A. Babiš přece před volbami v roce 2010 za několik miliard zcela účelově koupil mediální impérium Mafra, a samozřejmě tohoto svého vydavatelského domu, a zejména jeho tištěných médií, dokázal ve volební kampani před volbami roku 2013 skvěle využít. Kde na to vzal, které banky mu na koupi půjčily, to jsme se nikdy nedozvěděli.
Dodnes nebylo zveřejněno, jaké sám sobě A. Babiš poskytoval slevy, jaký prostor poskytoval v MfD a LN sám sobě a svému hnutí a jaký prostor poskytoval ostatním politickým stranám. Jaký byl v médiích z jeho impéria tón psaní o jeho hnutí a o jeho politických protivnících, atd. Prostě je zde celá řada vážných otázek, které by měly být zodpovězeny a to nejdéle před dalšími volbami do Poslanecké sněmovny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV