Podle informace lze předpokládat, že se do roku 2020 při důsledném dodržování stanovených opatření podaří cíle PZKO z větší části splnit.
Většina opatření vyplývajících z PZKO je průběžně realizována nebo se jejich realizace alespoň začíná rozbíhat. Pomalejší postup je možné očekávat jen u opatření většího rozsahu, jako je dobudování silničního obchvatu kolem Prahy, výstavba kolejových tratí, realizace záchytných parkovišť P+R a stavba metra linky D.
„U těchto staveb je obtížné zajistit realizaci do konce roku 2020, tedy do doby platnosti PZKO. Realizaci zpravidla brání nevyřešené majetkoprávní vztahy, nesoulad s platným územním plánem, nesouhlas ze strany dotčených městských částí a zdlouhavý proces stavební přípravy. Některá opatření narážejí na problémy personálního zajištění pro plnění aktivit, případně na nedostatek financí nebo na chybějící oporu v legislativě. Naopak rychlejší nebo méně problematickou realizaci je možné předpokládat v rámci podpory cyklistické a pěší dopravy, zavádění zón placeného stání a osvětě veřejnosti,“ uvedla radní hl. m. Prahy Jana Plamínková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV