Ten bude součástí nové přístupové komunikace z Rokytnice do prostoru za vlakovým nádražím. Investorem akce, která si vyžádá téměř dvouměsíční a průběžně se měnící dopravní omezení pro chodce i motoristy, je Správa železnic.
Stavba mostu přes Rokytenku navazuje na probíhající rekonstrukci vlakového nádraží a přeměnu přednádražního a zanádražního prostoru, kde realizuje své investiční aktivity i město Vsetín. Právě do zanádraží, kde vyroste mimo jiné záchytné parkoviště a odkud povede podchod pod kolejištěm na jednotlivá nástupiště a nové výpravní budovy, povede z Rokytnice nová přístupová komunikace. Ta po nyní budovaném mostě překlene potok Rokytenka a u polyfunkčního domu Kotovo se prostřednictvím nové okružní křižovatky napojí na silnici č. I/69 (výpadovka na Zlín).
Práce na stavbě mostu zahájil zhotovitel Strabag Rail ve středu 20. dubna přeložkami inženýrských sítí. „Z toho důvodu byl uzavřen chodník podél Rokytenky ve 100 metrů dlouhému úseku mezi ulicemi Okružní a Na Lapači. V další fázi dojde i k částečnému uzavření silnice na protějším břehu Rokytenky, a to pro motorová vozidla, která budou muset jezdit po objízdné trase přes ulici Okružní. Snahou zhotovitele bude, aby chodci mohli této komunikace využívat co nejdéle. Po určitou dobu ale bude uzavřena kompletně. Pro pěší pak bude stanovena náhradní trasa podél silnice I/69,“ uvedl starosta Jiří Růžička, který současně požádal veřejnost, aby se respektovala a dodržovala průběžně se měnící přenosné dopravní značení.
Samotná stavba mostu s navazujícími dopravními omezeními by v závislosti na klimatických podmínkách měla trvat zhruba dva měsíce.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.