V časopise se v netradičních rolích představí výrazné dámy z koalice SPOLU v čele s Markétou Pekarovou Adamovou, Miroslavou Němcovou či Janou Černochovou. Časopis vychází v nákladu 30 tisíc kusů. Koalice chce oslovovat jinou cílovou skupinu, než bývá ve volebních kampaních obvyklé.
První lifestylový časopis o ženách v politice začíná SPOLU distribuovat ve chvíli, kdy zbývají dva týdny do otevření volebních místností. Jeho součástí jsou rozhovory i autorské texty, které přinášejí pohled starostky, senátorky, poslankyně i mladých kandidátek SPOLU do Sněmovny, na současnou politiku, ale třeba i skloubení rodiny a práce. Podobně jako koalice cílí kampaň „Spolu jdeme volit“ na mladé voliče a je viditelná logicky hlavně na Instagramu, zvolili koaliční partneři i ve speciálu pro ženy formát, který je nejvhodnější a nejpřirozenější.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV