V časopise se v netradičních rolích představí výrazné dámy z koalice SPOLU v čele s Markétou Pekarovou Adamovou, Miroslavou Němcovou či Janou Černochovou. Časopis vychází v nákladu 30 tisíc kusů. Koalice chce oslovovat jinou cílovou skupinu, než bývá ve volebních kampaních obvyklé.
První lifestylový časopis o ženách v politice začíná SPOLU distribuovat ve chvíli, kdy zbývají dva týdny do otevření volebních místností. Jeho součástí jsou rozhovory i autorské texty, které přinášejí pohled starostky, senátorky, poslankyně i mladých kandidátek SPOLU do Sněmovny, na současnou politiku, ale třeba i skloubení rodiny a práce. Podobně jako koalice cílí kampaň „Spolu jdeme volit“ na mladé voliče a je viditelná logicky hlavně na Instagramu, zvolili koaliční partneři i ve speciálu pro ženy formát, který je nejvhodnější a nejpřirozenější.
Časopis vznikal in-house v rámci kreativního týmu, interní redakce a PR oddělení TOP 09 a koalice Spolu. Distribuovat ho budou především kandidáti a kandidátky koalice na volebních stáncích a zastávkách MHD během kontaktní kampaně. Pro zájemce je k dispozici zdarma. TOP 09 se ve své komunikaci na tvorbu vlastního obsahu soustředí dlouhodobě. V rámci vlastní interní komunikace vydává časopis TOPlife a podcast s názvem TOPcast, v obou formátech strana představuje své výrazné představitele.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV