K tomu došlo uvedením informace, že na rozdíl od ostatních stran, SPOZ doposud nezveřejnila náklady, které plánuje vložit do volební kampaně. Tato informace zazněla již ve čtvrtek na tiskovém briefingu SPOZ, kde místopředseda SPOZ Vladimír Kruliš jasně deklaroval, že SPOZ na volební kampaň počítá s částkou ve výši 20 milionů korun. Zároveň také dodal, že tato částka bude vynaložena na efektivní kampaň a SPOZ se chce svou kampaní zaměřit na co největší setkávání s voliči. Na tomto tiskovém briefingu byla přítomna také Česká televize. Taková vyjádření záměrně poškozují SPOZ, neboť se ji snaží prezentovat jako nedůvěryhodnou stranu. Žádáme o nápravu a uvedení pravdivých údajů v dalším vysílání Událostí.
Politická rada SPOZ
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: SPOZ