Ze sledovaných míst vykazuje největší nárusty jízdní doby komunikace Komořanská, kde je průměrné zdržení přibližně o 5 minut vyšší, než tomu bylo v dopravních špičkách před zahájením rekonstrukce, kdy zde vznikaly kolony spíše nárazově.
„Je správné, že jsme měli odvahu vrhnout se do nutných oprav Barrandovského mostu. Naši předchůdci na to odvahu neměli, jenom nás pak za to "odvážně" kritizovali v médiích. A když se ukázalo, že jsou opravy dobře naplánované, najednou jim nějak došla slova. Udělali jsme maximum, aby se opravy Barrandovského mostu dotkly Pražanů co nejméně. Ve spolupráci s řidiči zatím běží vše bez větších komplikací a já jim za to moc děkuji. Za pravdu nám dávají i dopravní data,“ říká Zdeněk Hřib, primátor hlavního města Prahy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.